Coke and Sundae;



+facebook

+twitter

+ask

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .


Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Apple Merah
Best Views :B T O B

terima ka tak?
Errmmm.. aku taktau lahh nak terima dia ke tak dalam hidup aku nieh., kalau tk terima rasa-rasa dia sedih tak? aku rasa TAK kot.. tengok status-status dia cara macam senang ja nak cari baru..setakat aku nie apa lahh sangat kat mata dia toi ark? dia boleyh dapat yang mcm amoi,mcm aci.. .firstly (lorhh baru nak masok topik) HAHAH :D ok frstly aku tk terima,ermmm sebab umor..dia muda drpd aku..baru form 3 beb! MUDA lagi >.< takkan berawek dengan umor mcm aku ni kot.. katanya ,dia memng suka awek tua drpd dia. kata dia,tapi kata aku,aku tak suka pakwe muda-muda nieh ..tapi seriously,muka dy matured lau orang memng tktaw lahh dia form 3.. Next,  dia kaya..aku nie tak kaya tk miskin..biasa-biasa ja.. jadi aku tknk lah nnti fmily dia kata aku kawan ngn anak dia sebab HARTA ka pa ka an an an  (macam dalam movie) .. Besides,prangai dy memng annoying!! OK cukop~! aku takkan terima dia..HAHA.


0 Comments:

Post a Comment