Coke and Sundae;



+facebook

+twitter

+ask

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .


Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Apple Merah
Best Views :B T O B

Dear,Shahfuwan i miss u damn much
okeyh miss u..hope ada mesej dari dia malam nie :'( semalam aku tkleh tidur..asyik-asyik terjaga ja..selalunya dia yang temankan :'( kalau terjaga cepat2x aku check fune kot-kot ada mesej dari dia  ckp "miss u anjew" ka "nk getback" ka ermmmmm tapi .. . . . . . ..  .tak~ yelarh aku nie sapa ja nk berharap mcm tu :) aku engt lagi,dia tipu aku dia kata nk pergi kedai sebab ibu dia sruh beli barang..yang aku pon prcaya yelarhh sayang kan..last2x kntoi ngn aku yg dia kluar.k fine aku tk mrah sebab aku pon tknk besarkn masalah yang kecik..aku boleyh maapkn  dia sedangkn dia tipu aku..tapi kenapa dia tk boleyh? dear! kenapa awk tk boleyh maapkn saya? sedangkan awk paling tak suka DITIPU,MENIPU,PENIPU!  bnda tu bnda lama~ please forgive me!! :'/ love damn much




0 Comments:

Post a Comment