Coke and Sundae;



+facebook

+twitter

+ask

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .


Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Apple Merah
Best Views :B T O B

Cikgu Math
Assalamualaikum Earthlings,today wanna tell u all about my teacher..Ok dia nie garang memang lahh garang tapi dia ajar tu paham.. sebelum belahjar dengan dia ..hampa kena ada ciri-ciri berikut
a) cekai hati
b) tahan telinga
c) tak kuat teriyak macam aku :3
d) cepat belajar contoh cara tekan kalkulator
e) last one, lau dy bg hmwork please buat,jgn nk berdalih ~

BTW,aku pernah kena dengan dia bukan sekali,bukan dua kali tapi tiga kali smpai teriyak lah -.-' ok 1st aku kena maki dengan dia sebab SALAH BARIS ..kedua LUPA NAK BUAT BAKI b/b yang ketiga yang terok niehh..akaun persamaan aku tak sama :/..okeyhh tu cerita tahun lepas punya..yaang nieh yang tahun nie..tahun nie dia ajar MATH..okeyhh kebanyakan kelas cakap dia kalau ajar Math tak garang ok tk mrah2x tapi aku rsa tu semua antonim dengan apa yg depa cakap -.-


0 Comments:

Post a Comment