Coke and Sundae;



+facebook

+twitter

+ask

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .


Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Apple Merah
Best Views :B T O B

Orang yang aku cinta
haahha sorry entry pasal kucing tadi tergantung atas kemasalahan teknikal (tidor)..haaa ok sekrang pasai BF saya... Shahfuwan Hizami ..  nampak gmbaq kt bawah nie :P

(muka geram katanya)
geram kat sapa tkktaw lahh~
hihi apa?? sama gmbaq dengan yg haritu? haaa memng lahh sama..dh orang yang sama ..utk pengetahuan hampa kami get back hihi atas dasar suka sama suka sayang sama sayang ! okay insan yang saya sayang lepas family ! aummm~ dia nie manja..tk sama macam 1 per dua laki2x yang saya kenaii.. kiranya mcm LIMITED EDITION  gitu~ HAHA what ever llahh kan..tapi aku tabib spring kat dia nie sebab dia boleyh sabar dengan perangai aku yang mcm tahh pape nie *thanks yunk* itu pasallahh aku sayang dia :* aku tahu tak semua laki boleyh jadi mcm nie kn dengan ego yang ada pada laki mmpu ka nk sabar dengn perangai pompan yang jenis mcm aku? tapi aku dh janji ngn dia nk setia ngn diia :) haaa lagi satu dia nie buat aku takot sikit,,tengok betul2x muka dia *jambu kens? :P tapi!!!!!!! erghhhh Tuhan ja yang tw betpa takotnya aku kt dia niehh ..aku takot kehilangan dia buat kali ke-2 tak sannggup wehhh :'( so aku nk amik kesempatan kali nie untk lebih seriious dalam hubungan kami nie ..ermm boleyh tak yunk? :'/ 
ANJEW SAYANG YUNK :* 
got to go..aku ada buku yang nak kena baca :P assalamualaikum!!



0 Comments:

Post a Comment