Coke and Sundae;



+facebook

+twitter

+ask

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .


Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Apple Merah
Best Views :B T O B

give up
sebenanya harini aku give up gila ngn prangai dia ..ermm dengan berkat kesabaran aku,aku mmpu lagi jaga relay aku..aku tak sangka yang dia akn layan aku mcm nie :/ dia memng dh brubah..berubah sangat2x..dy bukan yunk yang aku kenai dulu,,dia dh tak manja..sekarang dia dh tegas..aku rndu dia yang dulu,yang manja,yang gedik,yang tak ksar..alarhh biasa biasa ja mcm tu :/..harini aku give up sebab dia tidor lama sangat,,drpd pkol 8.30 a.m  smpai 12.52 a.m aku harap,dia tak tipu aku lahh..tapi aku hantar mesej mcm biasa nk tdor,bngon tidor smpai nk tidor balik ak hntar mesej.,tapi takda respon drpd dia :( time tu aku bukak balik mesej2x lama yg aku simpan..ohhh memang tak dapat tahan ayaq mata aku~ T,T seriously..mnitik ayaq mata aku ..rndu dia,rndu mesej dia aku sayang dia..sayang sangat..


0 Comments:

Post a Comment