Coke and Sundae;



+facebook

+twitter

+ask

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .


Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Apple Merah
Best Views :B T O B

Kawan :')
Kawan yang selama nie aku harap,bukan lah mcm yang aku sangka~ tapi ... erm entah lahh takpa..bukan rezeki aku nk dapat kasih sayang ex aku tu..tapi kawan aku yang dapat.. patot lahh dok cakap KELANTAN dalam kelas.. cukop kali nie aku dh kena dua kali..sakit hati tu ada jugak.tapii dh nma pon EX    mksodnya dh takdak hak lahh..aku bukan nk heboh kat orang pasal nie tapi aku tadak tempat nk luahkan perasaan sebab tu aku taip ja apa yg aku nak cakap apa yg ada dalam kepala hotak aku nie,ok lahh kawan akalu boleh aku sabar,aku sabar~ kalau sabar aku ni dah hilang,aku mintak hang pulak bersabar :')


0 Comments:

Post a Comment