Coke and Sundae;



+facebook

+twitter

+ask

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .


Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Apple Merah
Best Views :B T O B

wow! Dia tegoq aku dulu
ok aku kalau dah janji dengan diri aku "tkmau tegoq sapa2x" memang aku buat sunggoh..jadi JANGAN CABAQ AKU..hah? HAPPY? of course i happy :P ok dia kata aku nie keras kepala a.k.a degey/ketegaq yaa memang aku ketegaq pong! ank kelahiran PERAK hasil MAT SA'AD & ZANURIAH
aku takkan pernah setuju pendapat orang lain trmasuk BF sndri KECUALI!! family,kawan-kawan dan cikgu..aku nie asyik nk menang aku ja walaupon aku taw aku salah~ aku nie pelik? tak lahh aku PASTI ramai lagi yang berperangai macam aku kt luaq sana! ok sebenaqnya aku dh lari tajuk..jauh sangat dh nie aku lari tajuk padahai nk entry pasai dia.. ok mcm nie..nk kata comeyh tak..perkataan ssuai dengan dia COMOT!! hahaha ok nk tgok? ok tgok gmbaq kat bawah oitu lah orangnya :') hihi


ok ini pakwe a.k.a BF saya tapi!!! DULU lahh~ hahaha kami dh break/clash dh lama dah maybe tadak jodoh mungkin.kami nie kalau hampa nk tw dalam sehari tak pernahnya tak bergaduh.maksudnya,tiap2 hari lahh gaduh..Tapi just gaduh-gaduh manja hahha! x) teringat lagi bila lepas gayut ja.cepat2x dia cakap "anjew mesej dulu" jadi aku pon trpaksa lahh mengalah HAHA! sweet tapi semua tu seriously HILANG SEKELIP MATA...sebab aku TERsalah pilih..takpa lahh nk buat mcm mana..kan? ada jodoh tak ke mana..tu pon kalau dia sayang aku lagi lahhh! lau TAK SAYANG entah ke mana hala jodoh aku :')
so cerita sini habis kat sini lah ek,lepas kami gaduh alarhh biasa lahh kn lau clash tu mcm AUTOMATIK jadi musuh kann :P .aku kutok hg,hg kutok aku..aku kata hang,hang kata aku ..benda nie aku tknk jadi tapi nk buat mcm mana an benda dh jadi ..semuanie ada hikmah..tapi sekarang kami dh berbaik....KOT~ dh tegoq kadang-kadang tu ada lahh gaduh jugak sebab misunderstanding #OhMyEnglish! takpa~ semua tu dapat diatasi..
dah lahh tadak idea dah nk entry..for you dear ex,,i still love u. hopefully kamu suksess dalam segala kerja yang kamu buat..ME! kat sini tunggu kamu,menagih segala janji aku yang dulu dulu nuhh!tataw lahh kalau semua tu cuma JANJI PALSUMU #Sentap Mata Juling . hope..kamu baca apa yang aku taip panjang berjela niehhh .. :')

Yang Ikhlas,
Apple Merah
Penjaga Hatimu :P
#Muntah



0 Comments:

Post a Comment