Coke and Sundae;



+facebook

+twitter

+ask

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .


Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Apple Merah
Best Views :B T O B

I'm Nothing
Susah aku nk luahkan perasaan aku nieh dekat orang~..Jadi blog ja lahh tempat aku mengadu. Aku ada kawan.RAMAI KAWAN! semua baik~ ada certain yaang tolong time susah ada jugak yang buat DONT KNOW ja. Aku nie jenis berahsia sikit,terutamanya bab-bab PAKWE,BALAK seangkatan dengannya memang susah sangat kawan aku nak tw.hahah ..Carl~ dia nie selalu tanya sapa BF aku..smpai2x aku pon rasa meluat dengan soalan tu..Now aku jawab,AKU SINGLE! buat sementara nie tadak sapa lagi yang mmpu curi hati aku selain DIA.. hahah Carl.jaga rahsia aku :* 

For my friend,Dyra n Teha,i know betapa beratnya nak terima kawan sendiri buat mcm tu kat kita,.sepahit mana pon sekelat mana pon.kita kena pikir suatu hari nanti orang tu jugak yang akan tolong kita..aku bukan apa.cuma susah hati.tknk kawan-kawan aku berpecah belahh~ mcm tu jugak dengan kawan aku yang lain..kita kn saling memerlukan :) tadak hampa,sapa lahh aku nie kat sekolah tu..huhu *setitik air jernih jatuh ke pipi :'(

For You Yunk,I'll never Forget You


0 Comments:

Post a Comment