Coke and Sundae;



+facebook

+twitter

+ask

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .


Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Apple Merah
Best Views :B T O B

Hampir Gila
Prinsip Perakaunan ohh prinsip perakaunan.. Hampir gila aku buat latihan yang cikgu bagi nie..setengah orang cakap senang,ok orang yang mcm aku nie kata "susah" ohh please lahh!~ nk ja aku drop lau ikotkan hati ...tapi mak aku ada,bgi semangat suruh aku amik jugak sbjek "gila"..mak aku kata nnti nk masuk U kalau dpt bisnes senang sbb dh ada basic. lau dipikir balik apa yang mak aku cakap ada betulnya jugak..ok aku try think positive.. pergi tusyen YAA (!) aku akn pergi tusyen malam nnti.. NAK TAU SEBAB APA?? kekadang aku smpai tensyen sebab mak aku dok push aku bg dpt flying colour result in yespiyem ..YA bukan dia ja yang nak,kalau boleyh aku pon nak jugak.. aminn~! tapi bukan senang kn nk dapat result macam tu :3..aku takot nnti sbjek akaun aku FAILED (!) jaa~ TU YANG AKU RISAU :'(


0 Comments:

Post a Comment