Coke and Sundae;



+facebook

+twitter

+ask

+tumblr

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF +FOLLOW DASH

As'salam & Annyeonghaseyo . Welcome to my squirrel garden . Be nice here and no harsh words . ThanGYU .


Template :mrsbaekyeol
Basecodes :1 2 3
The Owner : Apple Merah
Best Views :B T O B

Imbas kembali..

huhu teringat pulak masa mula-mula aku kenal dengan dia ;). Time tu dia hantar chat kt Facebook.. hahah maklom lahh DP pon fake (gmbar cartoon makan shwinggum) mana nak layan kan? :/  sampai lah satu hari tu aku ada masalah,time tu memang aku perlukan tempat untuk mengadu nasib gitu~ kebetulan dia send chat,aku pon apa lagi crita lahhh kt dia ,dia pon "offered" diri nk dengar :P.. tk pala~ dh lama kenal (dalam3,4 hari) mcm tu, kami makin rapat..One day, dia mintak couple HAHAHAA harus dibilang WOW gitu~(!) haha ok ok aku pon terima.. tapi tk kekal :'( ada sebab-sebab tertentu lhaa (rahsia) huhu~ tapi ok kami still berkawan..then aku pon dpat tw dy dh ada marka (GF) lepas tu,acecececee buhung sangat lah kalau dalam hati nie langsung tadak perasaan jeles or what kn? maklom lah EX kn perasaan sayang tu still ada .. :) ermmm..~ dlm dok berkawan,ada jugak bergaduh..bukan style bergaduh manja, bergaduh style terok-terok miaa hahah! bukan sebab lain pon aku tkdak mood.. aku tkdak  mood pon sebab bca post2 dia dengan awek dia.. JELLY (!) ..haritu rumah aku ada kenduri,aku pon jemput dia time tu memg aku tkdak niat nk gelakkn adik dia..dia marah teruk kt aku padahal mesej yang aku send langsung tkdak kena mngena ngn adik dia..k aku nangis time tu (dalam hati dok kata ba*i mia budak) HAHA geram kot (!) tiba2 call masuk tengok2 nama dia kt skrin phone .. *muka pelik aku pon angkt call dia..dia kata nk mai ruma aku..(eishh dh lah tadi marah aku nk dtg rumah aku plk) #bermonolog  . aku pon  amik dia kt petronas "bawak balik" ruma haha~ Time tu memang gelak gila lahh dengan member2 semua..nasib baik dia satu kepala..bila semua dh balik mak aku tnya " hang kawan (couple) dengan budak tu ka alang? " hahaha nk tergelak aku dengan soalan mak aku niehh..aiyaaa~ mana ada..just kawan mcm kawan2 yang lain..kakak aku pulak dok menyakat kata aku couple dengan dia -.-' .. smpai sekarang kami rapat aa jugak..ada masalah kongsi sesama..bagi dia gelak..niat aku nk semua kawan2 aku happy ngn aku senang ngn aku :'3 #nangis HAHA~ 


0 Comments:

Post a Comment